Witaj Nieznajomy!

Twój koszyk

Produktów: szt.   Wartość:

Szukaj w sklepie

wyszukiwanie zaawansowane

Aktualności

Napisany: 2014-09-19 12:12:17 przez admin

Dlaczego klient kupuje w sieci: czym się sugeruje?

Ocena

Dlaczego klient kupuje w sieci: czym się sugeruje?

Wirtualna sieć jest miejscem pełnym możliwości zakupowych. Coraz częściej okazuje się bowiem, że Polacy podejmują decyzję o zamawianiu zakupów za pośrednictwem wirtualnej sieci, zamiast kupować w tradycyjnych sklepach. Dawniej, na internetowe podboje sklepów decydowali się wyłącznie ludzie młodsi, a obecnie z możliwości sieci globalnej korzystają już wszyscy. Co kupujemy? Gdzie kupujemy i czym się sugerujemy? Większość dużych sklepów, niezależnie od rodzaju branży, w jakiejś się porusza, podjęła więc decyzję o stworzeniu strony i uruchomieniu sprzedaży internetowej – świetnym przykładem jest choćby najbardziej znane przedsiębiorstwo związane z nowoczesnymi technologiami, Microsoft. Mnóstwo naszych rodaków rezygnuje zatem ze stania w kolejkach w dużych sklepach i zamawia wszystko za pośrednictwem sieci. Co ciekawe, zakupy takie mogą być tańsze, zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z oprogramowaniem, ponieważ nie mamy wersji pudełkowej, ale otrzymujemy jedynie kod weryfikacyjny. Co zatem działa na Polaków, gdy podejmują decyzję o wybraniu jakiegokolwiek produktu? Pierwszym z najważniejszych kryteriów jest cena. Polacy poszukują jak najtańszych produktów – wirtualna sieć znacznie to ułatwia, ponieważ istnieją możliwości korzystania z porównywarek cenowych, jak chociażby ceneo. Te przydatne narzędzia wyświetlają nam, w jakich sklepach dostępne są wybrane towary, a także gdzie można dostać je najtaniej. Można także znaleźć dokładny adres sklepu lub dane kontaktowe, by mieć możliwość zamówienia towaru w dowolnym momencie. Internet pełen jest także popularnych portali aukcyjnych, jak allegro czy ebay – oznacza to, iż użytkownicy podobnych aukcji mają możliwość wylicytowania interesującego nas towaru znacznie, niż gdybyśmy zamawiali go w tradycyjnym sklepie. Kupujący może mieć także wybór czy zamawiamy towar używany czy też nowy produkt. Istnieje także możliwość skorzystania z portali z ogłoszeniami, na których wstawia się krótkie informacje ze zdjęciami i proponowaną cenę – większość tego typu stron umożliwia całkowicie bezpłatne wstawianie ogłoszeń. Najczęściej, zanim zamówimy cokolwiek poszukujemy jak najtańszej oferty. Kolejnym kryterium jest komentarz czy opinia innych użytkowników produktu. Na forach internetowych, a także na stronach internetowych, na których znajdują się specyfikacje produktów, możemy mieć nadzieję na znalezienie podobnych opinii. Na allegro znajdują się komentarze sugerujące czy mamy do czynienia z godnym polecenia sprzedawcą – informacji o samych produktach najlepiej znaleźć specjalne strony, które zajmują się porównywaniem produktów w przeróżnych dziedzinach. Szczególnie popularnymi okazują się domeny internetowe porównujące sprzęt elektroniczny np. telefony komórkowe – przy każdym wybranym modelu znajdują się nie tylko informacje, o częściach i możliwościach, jakie daje sprzęt, ale przede wszystkim są tam umieszczane w kilku zdaniach opinie ludzi, którzy mieli styczność z danym urządzeniem. Często zdarza się także, iż dany portal wprowadza jakąś punktację, związaną z głosowaniem wśród użytkowników np. rangi czy ilość gwiazdek. Wielu młodych ludzi decyduje także na zamawianie produktów wyłącznie najbardziej znanych marek, ponieważ kojarzy się to z wysoką jakością wykonania. Niektórzy należą do grup stałych klientów, którzy gdy raz skorzystali z usług czy produktów danego przedsiębiorstwa i są z tego zadowoleni, podejmują decyzję o dalszym kupowaniu towarów wyłącznie tej firmy. Jeszcze inni sugerują się reklamami, jakie rozsiane są nie tylko w wirtualnej sieci, to jeszcze umieszczane są w gazetach i emitowane w telewizji. Reklamy takie najczęściej o wiele wcześniej przygotowane i dostosowane odpowiednio do grupy targetowej, do jakiej kierowany jest dany towar czy usługa. Bardziej dociekliwi przedsiębiorcy, badający rynek decydują się na przeprowadzanie ankiet i innego rodzaju badań rynkowych, zanim wprowadzą jakikolwiek produkt na rynek – chodzi o to, by jak najlepiej dopasować się do potrzeb rynkowych.

Opinie o newsie:

Twoja opinia może być pierwsza.

pokazuje 0-0 z 0 opinii

Dodaj opinię >

Uwaga!

ocena
nowy kod obrazka

treść *

akceptowane płatności

Kontakt

P.H.U.P. "PARTNER"
Kolejowa 8
42-677 Czekanów

telefon: 665 777 123

email: sklep@rolcar24.pl

 

google01ddc4e543c4a855.html